Sesja Rady Miasta
W dniu 30 kwietnia 2014r. / środa / o godz. 8.00 w sali sesyjnej Urzędu Miasta Lubawa odbędzie się XXXV zwyczajna sesja Rady Miasta Lubawa.
Projekt porządku obrad przewiduje :
1. Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przedstawienie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie między sesjami.
4. Sprawozdanie z działalności Przedszkola Miejskiego w Lubawie w roku szkolnym 2012/2013;
– opinia Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego.
5. Sprawozdanie z działalności Gimnazjum im.Biskupów Chełmińskich w Lubawie za rok 2013;
– opinia Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego .
6. Sprawozdanie z działalności Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Lubawie za rok 2013;
– opinia Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego.
7. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Kultury za rok 2013;
– opinia Komisji Rewizyjnej dot. działalności finansowej,
– opinia Komisji zdrowia, Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego.
8. Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2013 dla Gminy Miejskiej Lubawa.
9. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy miasta Lubawa z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w roku 2013.
10. Informacja o gospodarce mieniem komunalnym w mieście Lubawa w okresie sprawozdawczym 2013 roku.
11. Podjęcie uchwał w sprawach:
a/ zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego oraz rachunku wyniku za 2013 rok Zakładu Opieki Zdrowotnej – Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie;
b/ zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2013 rok instytucji kultury – Miejskiego Ośrodka Kultury w Lubawie;
c/ udzielenia Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. św. Jana Chrzciciela i św. Michała w Lubawie dotacji celowej z budżetu miasta Lubawa na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków;
d/udzielenia Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny i św.Anny w Lubawie dotacji celowej z budżetu miasta Lubawa na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków;
e/ udzielenia Niepublicznemu Zakładowi Opieki Długoterminowej pw. „Szpital św. Jerzego” w Lubawie dotacji celowej z budżetu miasta Lubawa na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków;
f/zaopiniowania połączenia gmin w celu utworzenia okręgu wyborczego do Rady Powiatu Iławskiego;
g/ przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Lubawa dla dzielnicy przemysłowej;
h/ udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Samorządowi Województwa Warmińsko – Mazurskiego na realizację zadania publicznego „ Remont ul. Gdańskiej i ul. Kupnera na odcinku od skrzyżowania z ul. Warszawską do skrzyżowania z ul. Polną”;
i/ zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lubawa na lata 2014 – 2039;
j/ zmian w budżecie miasta Lubawa na 2014 rok.
12. Pytania i wolne wnioski.
13. Odpowiedzi na pytania i wolne wnioski.
14. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady
dr inż. Bolesław Zawadzki