Korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki plików cookies | Zgadzam się –>
Tu jesteś: Home » Wiadomości » Sport i Rekreacja » Uczestnicy ŚDS poznali najpiękniejsze zakątki Mazur

Uczestnicy ŚDS poznali najpiękniejsze zakątki Mazur

SAM_2992

W dniach 05-06.09.2013r. uczestnicy Środowiskowego Domu Samopomocy w Lubawie wraz z terapeutami i opiekunami wzięli udział w dwudniowej wycieczce na Mazury. Główną atrakcją pierwszego dnia wyjazdu było zwiedzanie miasta Mikołajki oraz trzygodzinny rejs statkiem pasażerskim na trasie Mikołajki – Giżycko. Podczas rejsu przepłynęliśmy w sumie dziewięć jezior oraz pięć kanałów mazurskich. Następnie udaliśmy się do Ośrodka Wypoczynkowego w Żywkach, gdzie również nie zabrakło atrakcji. Wieczorne warsztaty integracyjne okazały się bowiem doskonałą okazją do nauki gry na bębnach. Z zaciekawieniem oglądaliśmy specjalnie dla nas przygotowany artystyczny taniec z ogniem. Oczywiście nie zabrakło ogniska, przy którym mogliśmy upiec kiełbaski oraz napić się gorącej herbaty. Rano wyruszyliśmy w dalszą podróż, tym razem do miasta Mrągowo. Z daleka mogliśmy zobaczyć słynną muszlę koncertową, jezioro Czos, położone na szlaku kajakowym rzeki Dajny oraz podziwiać uroki miasta. Następnie zawitaliśmy do restauracji „Stara Chata”, gdzie czekał na nas obfity obiad. Punktem kulminacyjnym naszej wycieczki był pobyt w WARMIA PARKU w Pluskach.
Była to wspaniała wycieczka, pełna wrażeń i przeżyć, a przedstawione zdjęcia są na to najlepszym dowodem.